Beléptetés számos egyedi megoldással
Beléptetőrendszerünk könnyen integrálható már meglévő hardware eszközökhöz, de új rendszer kiépítése esetén ebben is ügyfeleink rendelkezésére állunk. A rendszer teljes mértékben megrendelőink igényei szerint alakítható ki, így tetszőlegesen választhat például a kártyás (vagy más RFID-s azonosítás), mobiltelefonos, érintőképernyős, vagy hagyományos nyomógonbos beléptetési módok közül – egyet, vagy akár az összeset. Meglévő VOIP rendszer esetén az ajtónyitás akár IP telefonon keresztül is történhet. Az alábbiakban a rendszer egy-egy kiemelt modulját és annak funkcióit mutatjuk be.
Mobilalkalmazás
Ismerje meg a mobilalkalmazás főbb funkcióit!
Ki és belépés
Különböző jogcímeken történő ki- és bejelentkezés az irodából (pl. ebéd, ügyféltalákozó, ügyintézés, stb.)
Felhasználói listák
Belépett felhasználók listája, mely telephelyenként, akár telephelyen belüli zónánként (pl. emelet) is szűrhető. A kollégák telefonon, vagy Skype-on is elérhetők közvetlenül az alkalmazásból.
Értesítések
Figyelmeztető értesítések fogadhatók pl. ha már kevés kolléga tartózkodik az épületben. A rendszer egyéni, személyre szabott üzenetek megjelenítésére (pl. születésnapi üdvözlet, vagy aznapi emlékezetető) és központi értesítések kezelésére is alkalmas.
Ajtók kezelése
Az alkalmazás képes a háttérben szkennelni a jeladókkal rendelkező zónákat, így fel tudja kínálni a közelben lévő ajtók nyitását. Ez természetesen jogosultságtól függő ajtólistákat jelent.
Wifi és Bluetooth
A rendszer képes az iroda megadott vonzáskörzetébe érve automatikusan bekapcsolni a Wifi és Bluetooth kapcsolatot, hogy a mobilalkalmazás a lehető legteljesebb funkcionalitással legyen használható. A zónából kilépve ki is kapcsolhatja ezeket.
Zónabeállítások
A telefonon megadható, hogy bizonyos zónákban hogyan viselkedjenek telefonunk hang, wifi és bluetooth beállításai. Így például megadhatjuk, hogy ha tárgyaló helységben vagyunk, akkor automatikusan néma üzemmódba váltson a készülék
Információs kijelző
Rendszerünkbe tetszőleges számú információs kijelző is telepíthető. A kijelzőn megjelenített információk segítséget nyújtanak a cégvezetésnek, a titkárságnak, pénzügynek, az összes munkatársnak vagy akár a biztonsági őrnek is. Az információs pontokon tetszőlegesen beállított felhasználói listák jelenhetnek meg például a cég különböző telephelyeire, vagy akár az egy telephelyen belüli területekre belépett munkatársakról.
Érintőképernyős terminál
A telephely, vagy iroda főbb autentikációs pontjaira célszerű egy érintőképernyős terminált is elhelyezni annak érdekében, hogy a rendszer használata mindenki számára elérhető legyen (azoknak is, akik nem rendelkeznek okostelefonnal). Rendszerünk erre a célra külön modult tartalmaz. A terminálhoz igény szerint akár kártyaolvasó is csatlakoztatható, mellyel további funkciók is elérhető válnak, például az NFC kártyák ellenőrzése, vagy törlése.
- kilépés és belépés igény szerinti jogcímek szerint
- felhasználók listázása és szűrése különböző feltételek alapján (pl. telephely, jogcím, csapat, stb.)
- vendégek listázása
- felhasználók egyéni és csoportos kiléptetése
- személyre szabott üdvözlőüzenet
- kevés felhasználó esetén figyelmeztetés
- értesítés üzemzavar esetén (pl. hálózati hiba fellépése esetén)
Töltse le bemutatóanyagunkat PDF-ben , melyben még több információt találhat!
Kedvezményes áraink
BELÉPTETŐ MODUL
Beléptetőrendszerünk számos egyedi megoldást tartalmaz, melyekről a weboldal termék bemutató részében, vagy a letölthető prospektusban bővebben is tájékozódhat. Amennyiben beléptetőrendszerünket a munkaidő nyilvántartó modullal együtt rendeli meg, úgy további kedvezményeket biztosítunk. Integrált megoldások esetén ügyfeleinknek egyedi árat kínálunk. A termékhez/szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik. Regisztrálok a kedvezményért!
BELÉPTETŐ RENDSZER
650 000 Ft helyett
490 000 Ft
egyszeri indulási költség
AZ ÁR TARTALMAZZA:
rendszer helyi, vagy felhő alapú telepítését
jogcímek igény szerinti listájának kialakítását
online adminisztrációs felületet
központi címtár integráció
kártyakezelés
kártyaadminisztráció (vendég és munkatárs)
online terminál szoftver (akár érintőképernyős terminálra is)
akár okos TV-n is megjeleníthető online információs felület
AZ ÁR NEM TARTALMAZZA:
mobilalkalmazások és hozzá tartozó funkcionalitás (lásd. weboldal)
kiépítési költségek (pl. mágnes kapuk, elektromos ajtók, vezérlőegységek)
hardware elemek (pl. kártyák, plusz olvasók, érintőképernyős terminál, számpanelek,stb.)
AJÁNDÉKBA ADJUK*:
1 db kártyaíró és olvasó
10 db NFC matrica (zónákhoz elhelyezett gyorsfunkciókhoz)
*Az ajándék kártyaíró és olvasóval megoldható a kártyák ellenőrzése, és a nem használt kártyák törlése. Új kolléga, vagy vendég számára új kártya írható. Az előre programozott NFC matricákat bizonyos zónák, vagy ajtók mellé helyezheti el, melyek egy bizonyos jogcím szerinti ajtónyitást, vagy be/kiléptetést hajtanak végre. Ezzel a megoldással infrastruktúrája bizonyos pontjaihoz nem kell külön vezérlőegységet telepíteni.
További tájékoztatásért, vagy kérdés esetén keresse bizalommal értékesítő kollégánkat – Kocsis Máté (+36 20 337 4662), vagy írjon nekünk az ártáblák alján található “Érdekel” gombokra kattintva.