Vim

vim_header

Egyedi megoldás VMware környezetben

A vállalati infrastruktúra kialakítása nem egyszerű feladat, ráadásul kihasználtságának mérése csak bonyolult és a legtöbb esetben drága megoldásokkal végezhető el. Cégünk egy olyan rendszert fejlesztett, mely VMware környezetben futó virtuális infrastruktúrák monitorozására alkalmas, de a piacon megtalálható hasonló megoldásokkal szemben, a mi rendszerünk esetében nincs szükség külön szakértő alkalmazására ahhoz, hogy a rendszert használni lehessen, hiszen a kezelőfelület kialakításakor elsődleges szempontunk volt, hogy azt bárki használni tudja. A historikus adatok feldolgozásával, valamint az aktuális terhelési információk elemzésével a VIM olyan döntések meghozatalát könnyíti meg, mely a vállalkozások virtuális infrastruktúrájának kapacitáskihasználását hivatott optimalizálni.

Egyszerű és egyszeri telepítés, nem kell külön szakember a használatához

Az alkalmazás elérhető előre telepített virtuális gép vagy előre telepített mikrokontroller formájában. Az utóbbi előnye, hogy a rendszer képes a kontrollerhez csatlakozott szenzoradatok feldolgozására és megjelenítésére (hőmérséklet, páratartalom, stb.). A felhasználónak csupán annyi dolga van, hogy elemezze az eredményeket, a virtuális infrastruktúra változásait – mint például új host és virtuális gépek megjelenését, strukturális változásokat – automatikusan leköveti a rendszer, nincs szükség újabb modulok (agent-tek) telepítésére.

A VIM kiemelt lehetőségei

  • VMware alapú virtuális infrastruktúrában megjelenő fizikai (host) és virtuális (VM) erőforrások historikus és valós idejű monitorozása, akár diagramon való megjelenítéssel
  • Felhasználó által definiálható küszöbértékek alapján figyelmeztetések és riasztások generálása
  • Felhasználó által definiált kritériumok alapján riportok ütemezhető generálása, e-mail küldés
  • Active Directory támogatása felhasználói adatbázisként
  • Konfigurálható jogosultságkezelési rendszer felhasználók erőforrásokhoz való rendelésének lehetősége
  • A legtöbb böngésző és mobileszköz is támogatja

Adatgyűjtés, adattárolás, adatmenedzsment

Megoldásunkkal lehetővé válik az ütemezhető aggregáció (kapacitás, státusz, inventory struktúra adatok, verziózott tárolás), valamint a konfigurálható adatmegőrzési szabályok definiálása (Data retention policy).  A felhasználó beállíthatja és ütemezheti a különböző adatok gyűjtésének gyakoriságát az alábbiak szerint:

Kapacitásadatok

  • Hoszt (CPU/Memória)
  • Datastore
  • Virtuális gép (VM) (CPU/Memória)
  • Operációs rendszer partíciók
  • Snapshot

Státuszadatok

  • VM – VM Tools
  • Heartbeat

Performancia adatok

  • Hoszt (CPU/Memória/Net)
  • Virtuális gép (VM) (CPU/Memória/Net)

Inventory struktúra felépítése

  • VCenter
  • DataCenter
  • Folders
  • Erőforrások

Virtuális gép (VM) real-time adatok

  • VM részletes adatok
vim_abra

Nézze meg bemutatóanyagunkat, melyben még több információt találhat!

Kedvezményes áraink

A rendszer árazását úgy alakítottuk ki, hogy a kis cégek és a nagy infrastruktúrával rendelkező vállalatok számára is kedvező alternatívát nyújthassunk. A vállalkozások az infrastruktúrájukban található virtuális gépek számának függvényében választhatnak ajánlataink közül. 100 virtuális gép fölötti infrastruktúra esetén kérje egyedi ajánlatunkat! A termékhez/szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik. Regisztrálok a kedvezményért!

Start business

310 Ft / virtuális gép / hó helyett

250 Ft

virtuális gép / hónap

10 000 Ft alapdíj / hó


maximum 20 virtuális gép


előre telepített virtuális géppel

Small business

290 Ft / virtuális gép / hó helyett

230 Ft

virtuális gép / hónap

20 000 Ft alapdíj / hó


maximum 50 virtuális gép


előre telepített virtuális géppel

Medium business

250Ft / virtuális gép / hó helyett

200 Ft

virtuális gép / hónap

30 000 Ft alapdíj / hó


maximum 100 virtuális gép


előre telepített virtuális géppel

Smart business kiegészítés

100 000 Ft helyett

79 000 Ft

egyszeri díj

Minden csomagunk kérhető Smart business kiegészítéssel. Ebben az esetben a rendszert előre telepített miniPC-n adjuk át megrendelőinknek. A miniPC a szerverszoba figyelésére alkalmas hőmérséklet és páratartalom szenzorokkal van ellátva. A kiegészítéshez ingyenes mobilalkalmazást adunk, amin a szenzoradatok bárhol, bármikor nyomon követhetők az esetleges riasztások pedig azonnal a megfelelő személyhez jutnak. A kiegészítés ára: 79 000 Ft (+ áfa), mely egy egyszeri telepítési költséget jelent. Az ár a hardware elemeket is tartalmazza.

További tájékoztatásért, vagy kérdés esetén keresse bizalommal értékesítő kollégánkat – Kocsis Máté (+36 20 337 4662), vagy írjon nekünk az ártáblák alján található “Érdekel” gombokra kattintva.